myTex folosește cookie-uri proprii şi ale terţilor. Continuarea navigării implică acceptarea lor. Află mai multe.

X
 
 

KISS FM, radioul nr. 1 în România, dă voce generației Millennials!

Un proiect Kiss FM și DesignThinkers Academy

  • Apreciez !Nu-mi place !0

Un proiect Kiss FM și DesignThinkers Academy

Poze
Video
  • Poze
  • Video
 
 
 
Lucrez...
 

Lucrez...

 
 
 
 
 

Inițiativa Kiss FM de a afla „de la sursă” cum stau lucrurile cu generația Millennials (sau generația Y, tinerii născuți în anii ’80 - ’90) are la bază o serie de informații, culese timp de doi ani dintr-o comunitate online de cercetare. Specialiști în studii de piață, la rândul lor reprezentanţi ai acestei generaţii, au stat de vorbă în fiecare zi cu 200 de millennials care au împărtășit stilul lor de viață, modul în care se raportează la diferite industrii, trenduri și chiar modul de implicare în evenimentele sociale care se întâmplă în România.

Prin acest workshop, Kiss FM a deschis dialogul între participanți, iar ideile generate au demonstrat încă o dată complexitatea acestei generații, numită cu această ocazie și „Generația Căutătorilor”. De ce? Pentru că e una dintre primele generații care a început să pună întrebări „incomode”, să exploreze și să caute răspunsuri din mai multe surse, online si offline; este generația care explorează și caută să aplice și să dezvolte noi trenduri.

Astfel a apărut booklet-ul „Milenialii: Generația Căutătorilor”, care prezintă profilurile acestor căutatori, ele diferențiindu-se, în principal, prin nevoile, valorile și chiar temerile pe care le au acești tineri.

Iată cele mai importante profiluri:

Căutătorul de Stabilitate - 27% - este cel care își dorește „liniștea, deoarece nu mă simt confortabil în zone de conflict. Îmi doresc stabilitate ca să nu am grija zilei de mâine”.

Căutătorul de Conexiuni - 26% - se simte „ataşat de familia şi prietenii mei și cred că oamenii care ne înconjoară ne definesc! Sentimentele de apartenenţă, de iubire, de grijă, mă definesc cel mai bine!” .

Căutătorul de Originalitate - 14%- spune despre el: „Îmi place să mă diferenţiez faţă de restul lumii! Îmi cunosc adevărata valoare, învăţ pentru a mă dezvolta şi pot mereu să demonstrez cât de înzestrat sunt!”.

Căutătorul de Succes - 13% - este mândru, în primul rând, de realizările profesionale: „Am obţinut un job conform aşteptărilor și muncii mele şi mă face să mă simt mândru de mine”.

Deși există tendința de a caracteriza această generație „diferită” de generațiile anterioare, aceste 4 profiluri scot la iveală o tendință des întâlnită la populația țării: toleranța scăzută la risc, căutarea zonei de confort și siguranța zilei de mâine.

Astfel Generația Căutătorilor preferă produse și servicii care să îi ajute să aibă grijă de cei dragi (73%), care îi fac să se simtă relaxați și în siguranță (74%) sau care să îi ajute să uite de grijile zilnice și să se bucure de viață (67%) și mai puțin produse care să îi facă diferiți și originali (55%) sau puternici și influenți (52%).

Toate aceste informații relevante despre generaţia millennials din România au fost materia primă a workshop-ului. Pe baza informațiilor, participanții au replicat căutarea reprezentanţilor millennials într-un exercițiu creativ, folosind instrumente de cercetare specifice DesignThinking.

DesignThinkers Academy este o organizație globală fondată în Olanda care încă de la înființare și-a propus să abordeze provocările de business dintr-o perspectivă centrată pe oameni și pe dezvoltarea capacității de a crea un impact pozitiv. Solutiile DesignThinkers Academy sunt utilizate de companii precum Google, Nike, Coca-Cola, MasterCard, Philips, iar începând din 2018 si în Europa de Est, prin deschiderea unei subsidiare în România.

Mai multe informații despre DesignThinkers Academy Romania sunt disponibile aici: designthinkersacademy.com/bucharest/

De la școala DesignThinkers Academy, Thomas de Bresser (Senior Service Designer DesignThinkers Group Amsterdam) și Lăcrămioara Loghin (co-fondator DesignThinkers Academy Bucharest) au pus la lucru inovația și inspirația participanţilor, iar Exact şi WaveTree0 au pus la dispoziție specialiștii în studii de piață, la rândul lor reprezentanţi ai generaţiei millennials: Denisa Apreutesei (Senior Qualitative Researcher în cadrul Exact Business Solutions) și Adina Manta (Online/ Offline Research Lead în cadrul WaveTree0).

Kiss FM este de 10 ani radioul numărul 1 în România cu o audiență zilnică de 2,5 milioane de ascultători la nivel național, targetul principal fiind ascultătorii din generația millennials. Alături de Kiss FM, din același grup media - AG Radio Holding – mai fac parte Magic FM și Rock FM, precum și televiziunile muzicale Kiss TV, Magic TV, Rock TV și publicația online unsitedemuzica.ro.

 


Loading...

loading...

Adaugă comentariu


ATENŢIE
Dacă te înregistrezi pe mytex.ro, comentariile tale vor fi publicate automat și chiar poți scrie propriile articole!
Sau folosește o adresă de mail validă pentru publicare automată după 3 comentarii aprobate.



 
deepawali

Meteo

 
MyTex - Stiri Online Brasov

Poza zilei

 
FIN-ECO -Elimina deseurile responsabil!

Citește ziarul

Radio TexFm


Insigra Angajeaza

Curs BNR

Lun, 01 Mar 2021
Euro   Euro   EUR   4.8744   Scădere
Dolarul american   Dolarul american   USD   4.0456   Creștere
Lira sterlină   Lira sterlină   GBP   5.6469   Creștere
Francul elveţian   Francul elveţian   CHF   4.4299   Scădere
Leul moldovenesc   Leul moldovenesc   MDL   0.2309   Creștere
Dolarul canadian   Dolarul canadian   CAD   3.1916   Creștere
Leva bulgărească   Leva bulgărească   BGN   2.4922   Scădere
Forinţi maghiari   Forinţi maghiari   HUF   134.4200   Scădere

Bitcoin Exchange

Agentii imobiliare Brasov

Anunturi Chirii Brasov

Coronavirus Preturi Nesimtite
Acesta este spatiul pentru reclama ta!

Ar trebui să se permită fiecărui român să aleagă vaccinul pe care il doreşte?

Campanii Publicitare Outdoor

Cele mai citite

Cele mai comentate

                   
Noutăți
 


Abonează-te la newsletter