myTex folosește cookie-uri proprii şi ale terţilor. Continuarea navigării implică acceptarea lor. Află mai multe.

X
 
 

BRAȘOV. Reguli noi la organizarea Târgului de Crăciun din Piața Sfatului

  • Apreciez !Nu-mi place !0
Poze
Video
  • Poze
  • Video
 
 
 
Lucrez...
 

Lucrez...

 
 
 
 
 

Primăria Municipiului Braşov organizează, în acest an, în perioada 1 decembrie 2018 – 13 ianuarie 2019, Târgul de Craciun, în Piața Sfatului. Spre nemulțumirea târgoveților, în anii precedenți sezonul târgului începea doar în 6 decembrie, o dată cu aprinderea beculețelor din Pomul de Crăciun. Aceasta este prima modificare în regulament.  

Și de această dată, se vor putea închiria 39 de căsuțe tip Kronstadt din care:

- 15 căsuțe pentru produse de artizanat, decorațiuni specifice sărbătorilor de iarnă, produse hand made,

- 20 de căsuţe pentru comercializarea de produse alimentare

- 4 căsuțe pentru băuturi calde (ceai, cafea, vin/țuică fiartă). 

Agenţii economici sunt obligaţi să se încadreze în orarul de funcţionare 10.00 – 23.00 (căsutele trebuie să fie deschise între orele 15.00-22.00) şi cel de aprovizionare 7.00 – 10.00 şi vor fi obligaţi să asigure personalului de servire echipament adecvat sărbătorilor de iarnă, cum ar fi bonete tip Moş Crăciun. 

Cei care doresc să participe la târg cu standuri vor depune dosarele în perioada 31 octombrie - 6 noiembrie, la Primăria Municipiului Brașov, B-dul Eroilor nr. 8 - Centrul de Informare pentru Cetățeni (masa 4 sau 5).

Fiecare dosar va primi un punctaj, după noi criterii, dar pentru a trece în această etapă, ofertanții vor trebui să facă dovada participării la evenimente similare organizate în Piața Sfatului și vor prezenta detaliat activitățile pe care le vor organiza în cadrul târgului. Deci, se va renunța la licitație. Aceasta este a doua modificare în regulament.  

Comisia constituită conform Dispoziției de Primar verifică existența înscrisurilor solicitate, iar dosarele care nu conțin documentele solicitate vor fi respinse. Comisia va publica pe site-ul Primăriei www.brasovcity.ro și la avizierul instituției, lista dosarelor care trec în etapa II de evaluare până la data de 09.11.2018.

 

Stabilirea punctajului:

A. Dovada sediului social sau punct de lucru

- sediul social sau punct de lucru în Brașov - 10 puncte

- sediul social sau punct de lucru în județul Brașov - 5 puncte

- sediul social în alte județe - 0 puncte;

Ponderea criteriului va fi de 40%.

B. Dacă produsele vândute sunt produse proprii sau achiziționate în vederea desfacerii :

- pentru producători/meșteri populari - 10 puncte 

- pentru comercianți care achiziționează produsele în scop de revânzare - 0 puncte

Ponderea criteriului este de 30%

C. Pentru originalitate în decorarea interioară a căsuței, vestimentației personalului de servire și desfășurarea activităților specifice sărbătorilor de iarnă:

- pentru originalitatea decorării interioare a căsuței și a vestimentației personalului de servire - 10 puncte;

- pentru originalitatea desfășurării activităților specifice sărbătorilor- 20 puncte.

Ponderea criteriului este de 30%.

În caz de egalitate la puncte, participarea la un eveniment similar în Piața Sfatului poate constitui metoda de departajare.

În data de 16.11.2018, comisia va publica pe site-ul Primăriei www.brasovcity.ro și la avizierul instituției lista dosarelor declarate admise.

Contestațiile se vor depune în data de 19.11.2018 la Primăria Municipiului Brașov, b-dul Eroilor nr.8 - Centrul de Informare pentru Cetățeni - masa 4 sau 5, iar în data de  21.11.2018, comisia va publica pe site-ul Primăriei www.brasovcity.ro și la avizierul instituției, rezultatul în urma analizării acestora. 

În data de 22.11.2018 ora 10.00, se vor repartiza căsuțele din Piața Sfatului în funcție de punctajul obținut în urma analizării dosarelor.  

 

Condiţii generale:

se va respecta suprafaţa înscrisă în abonamentul de ocupare domeniu public;

- se vor comercializa strict produsele pentru care a fost eliberat abonamentul;

- se va respecta orarul de funcţionare cuprins între orele 10.00 – 23.00;

- se interzice depozitarea oricăror mărfuri sau ambalaje în afara căsuţei;

- se interzice subînchirierea căsuţei;

- se interzice prepararea produselor ce necesită grătare, plite electrice, preparare la proţap, etc;

- titularul abonamentului are obligaţia să doteze căsuţa cu stingător de incendiu.

agenții economici au obligaţia de a-şi încheia contract de prestări servicii publice de salubrizare pentru colectarea, transportul şi depozitarea deşeurilor menajere, cu operatorul serviciilor de salubrizare locală, pentru toată perioada Târgului de Crăciun;

Nerespectarea acestor prevederi atrage după sine anularea abonamentului şi evacuarea din locaţie iar căsuţa va fi atribuită următorului agent economic ce a avut punctajul cel mai mare.

 

 


Loading...

loading...

Adaugă comentariu


ATENŢIE
Dacă te înregistrezi pe mytex.ro, comentariile tale vor fi publicate automat și chiar poți scrie propriile articole!
Sau folosește o adresă de mail validă pentru publicare automată după 3 comentarii aprobate.



 

Meteo

 
MyTex - Stiri Online Brasov

Poza zilei

 
Brai-Cata - Colecteaza selectiv

Citește ziarul

Radio TexFm


Comprest S.A.

Curs BNR

Vi, 26 Noi 2021
Euro   Euro   EUR   4.9491   Creștere
Dolarul american   Dolarul american   USD   4.3869   Scădere
Lira sterlină   Lira sterlină   GBP   5.8407   Scădere
Francul elveţian   Francul elveţian   CHF   4.7398   Creștere
Leul moldovenesc   Leul moldovenesc   MDL   0.2489   Scădere
Dolarul canadian   Dolarul canadian   CAD   3.4377   Scădere
Leva bulgărească   Leva bulgărească   BGN   2.5304   Stagnare
Forinţi maghiari   Forinţi maghiari   HUF   134.4400   Scădere
Acesta este spatiul pentru reclama ta!

Credeţi că filiala Braşov a PNL îl va urma pe Ludovic Orban în partidul pe care acesta a anunţat că o să-l facă?

Campanii Publicitare Outdoor

Cele mai citite

                   
Noutăți
 


Abonează-te la newsletter