myTex folosește cookie-uri proprii şi ale terţilor. Continuarea navigării implică acceptarea lor. Află mai multe.

X
 
 

Un BRAȘOVEAN va crea strategia de imagine a SUA

  • Apreciez !Nu-mi place !0
Poze
Video
  • Poze
  • Video
 
 
 
Lucrez...
 

Lucrez...

 
 
 
 
 

Compania Transiris, aparţinând unui brașovean, Silvian Cenţiu (foto, stânga),şi cu mai mult de jumătate din personal în România, a fost angajată de Departamentul de Stat american pentru a oferi servicii de branding şi stategii de marketing în Cehia, Austria şi Ungaria, potrivit Agerpres. Strategul principal, directorul de creaţie, coordonatoarea de proiect şi mare parte din echipa proiectului sunt români. Iniţiativa de strategie se concentrează în prezent pe Europa şi a început cu un proiect-pilot în Austria, Cehia, şi Ungaria. Strategia urmează să fie finalizată în ianuarie 2019 şi va fi urmată de un proiect de implementare. Transiris a fost contractată în exclusivitate pentru strategia acestui proiect, precum şi pentru deciziile de a subcontracta unele componente tactice către alte companii locale.
America, aşa cum numim de multe ori Statele Unite ale Americii, nu este doar o ţară, ci o idee, un set de principii de viaţă, un simbol cultural al drepturilor la viaţă, libertate şi căutare a fericirii. Dar imaginea Americii este şi sub continuă presiune şi critică, atât din interiorul ţării cât şi din afară. Strategia noastră se concentrează pe crearea unei imagini care reprezintă adevărata America”, a declarat Silvian Cenţiu.
Istoric, America a finanţat o agenţie pentru promovarea imaginii în lume, organizaţie din care au făcut parte şi Europa Liberă şi Vocea Americii, instituţii bine cunoscute în Romania în anii premergători revoluţiei. Această agenţie, USIA, a fost desfiinţată printr-un act al Congresului American în 1998.
Contractul, în valoare de 159.375 de dolari, pentru care au fost şase ofertanţi, a fost atribuit în septembrie 2018, are durata de un an şi se referă la servicii de branding, marketing şi publicitate.De asemenea, conform fişei de date a achiziţiei, contractorul trebuie să ofere servicii asociate, dar nu limitate la: crearea unui brand vizual şi de comunicare, identificarea pieţelor ţintă, efectuarea testelor de piaţă, conceperea şi dezvoltarea unui program operaţional şi a unei strategii de implementare a acestuia, dezvoltarea unui buget de campanie, implementarea campaniei şi evaluarea rezultatelor, potrivit News.ro.Firma câştigătoare trebuie să conceapă şi să implementeze o campanie regională, naţională şi locală, utilizând un brand unitar, pentru a conferi o vizibilitate favorabilă unei serii de legături între Statele Unite şi cetăţenii statelor ţintă (Austria, Ungaria şi Cehia). Contractorul va trebui totodată să lucreze cu Departamentul de Stat pentru extinderea, dezvoltarea şi intensificarea iniţiativelor existente ale Statelor Unite incluzând, dar nu limitat la conferinţe, evenimente, programe de schimb profesionale şi educaţionale, programe pentru speakeri, colaborări culturale şi evenimente comemorative.

„Un ardelean în Silicon Valley”

Compania Transiris a fost înfiinţată în 2012 în California şi în Bucureşti pentru a deservi în principal companii de top (Fortune 500) cu servicii şi tehnologii de marketing. Între timp, a înfiinţat birouri în Canada, Austria, Spania, şi Marea Britanie. Biroul din Marea Britanie a fost înfiinţat în cooperare cu Guvernul scoţian. Silvian Cenţiu este cel care a fondat şi conduce compania Transiris. Locuieşte în California, dar este născut la Braşov, unde a urmat Liceul „Andrei Şaguna”. A studiat în cadrul Universităţii Politehnice din Bucureşti, precum şi la Universitatea Tehnică din Viena (TU Wien), Universitatea San Francisco (USF), Universitatea Stanford, şi alte instituţii de învăţământ superior. De asemenea, a cercetat şi predat în cadrul acestor universităţi, cât şi la ASE Bucureşti şi Universitatea Transilvania. În afara activităţilor profesionale din marketing, tehnologie, management, şi antreprenoriat, Silvian este cunoscut şi pentru activităţile sale în dramaturgie, în special cu piesa de teatru „A Transylvanian in Silicon Valley” („Un ardelean în Silicon Valley”), pe care a scris-o şi a interpretat-o cu succes pe toate continentele, inclusiv în România, la Teatrul Naţional Bucureşti şi la Teatrul Notarra.

Sursa foto: Scottish Enterprise media centre

 

 


Loading...

loading...

Comentarii  

Costea Ion
0 #1 Costea Ion 10-01-2019 11:26
Un alt policalificat din Rrromânica. Un „cunoscător” de zece meserii și posesor a „n”-șpe diplome.
Citat | Raportează către un administrator

Adaugă comentariu


ATENŢIE
Dacă te înregistrezi pe mytex.ro, comentariile tale vor fi publicate automat și chiar poți scrie propriile articole!
Sau folosește o adresă de mail validă pentru publicare automată după 3 comentarii aprobate.



 
USR

Meteo

 
MyTex - Stiri Online Brasov

Poza zilei

 
Brai-Cata - Colecteaza selectiv

Citește ziarul

Radio TexFm


Curs BNR

Ma, 24 Noi 2020
Euro   Euro   EUR   4.8703   Scădere
Dolarul american   Dolarul american   USD   4.0980   Scădere
Lira sterlină   Lira sterlină   GBP   5.4738   Scădere
Francul elveţian   Francul elveţian   CHF   4.4902   Scădere
Leul moldovenesc   Leul moldovenesc   MDL   0.2380   Scădere
Dolarul canadian   Dolarul canadian   CAD   3.1440   Creștere
Leva bulgărească   Leva bulgărească   BGN   2.4901   Scădere
Forinţi maghiari   Forinţi maghiari   HUF   134.8700   Scădere
Anunturi MyTEX
Anunturi MyTEX

Consideraţi că teste rapide antigen pentru diagnosticul COVID-19 ar trebui vândute în farmacii?

Campanii Publicitare Outdoor

Cele mai citite

                   
Noutăți
 


Abonează-te la newsletter