myTex folosește cookie-uri proprii şi ale terţilor. Continuarea navigării implică acceptarea lor. Află mai multe.

X
 
 

BRAȘOV. ÎN REPLICĂ. Firma de închiriat autorulote: „Clienții nu au achitat garanția contractuală”

  • Apreciez !Nu-mi place !0
Poze
Video
  • Poze
  • Video
 
 
 
Lucrez...
 

Lucrez...

 
 
 
 
 

Reprezentanții firmei de închiriat autorulote la a cărei sucursală din Brașov patru familii din Bacău s-au plâns că le-au fost pregătite alte autovehicule decât cele convenite (detalii AICI) prin contract au reacționat în fața acuzațiilor. Reprezentanții companiei (a cărui nume nu-l menționăm, deoarece nu a fost făcut public nici în materialul inițial) susțin că ei au refuzat să predea cele patru autorulote, deoarece clientul care le-a închiriat nu a achitat garanția contractuală.

„În data de 24.09.2019, la sucursala (...) din Brașov, s-a prezentat un grup de persoane pentru a prelua spre închiriere 4 autorulote (...), a căror închirere a fost făcută de o singură persoană fizică. Reprezentanții (...) au refuzat să predea cele 4 autorulote deoarece clientul care le-a închiriat nu a achitat garanția contractuală. Contractul agreat prin mijloace de comunicare la distanță de către persoana în cauză prevedea OBLIGATIVITATEA achitării unei garanții în bani prin mijloace de plată bancare cu 10 zile înaintea plecării în vacanță, garanție care nu a fost achitată până în data prezentării clientului la sucursala. Menționăm că, în cazul nerespectării de către client a acestei clauze, contractul este lipsit de efect.

Totodată, menționăm că, în prealabil, (...) a reamintit clientului, prin poștă electronică (e-mail) de faptul că garanția nu a fost achitată. Ba mai mult, neprimind niciun răspuns, (...) a emis și trimis o factură pentru plata garanției, a cărei contravaloare nu a fost NICIODATĂ achitată.

Din motive inexplicabile, clientul, însoțit de un grup de prieteni, odată ajuns în filială și aflând că nu i se pot preda cele 4 rulote din cauza nerespectării clauzelor contractuale, a avut un comportament extrem de agresiv verbal. A proliferat amenințări și a încercat să intimideze personalul (...), justificându-și comportamentul prin faptul că nu toate cele 4 autorulote puse la dispoziție erau modelul dorit de el. Din cauza comportamentului agresiv și neadecvat, (...) a solicitat companiei de pază care o deservește să escorteze clientul în afara sucursalei”, se explică într-un mail prin care se solicită drept la replică.
Potrivit politicii companiei, clienții ar fi trebuit să achite o garanție de 800 Euro/autorulotă cu cel târziu 10 zile înainte de preluarea vehiculului.

De asemenea, în contracte se specifică, potrivit firmei, că, „în cazuri întemeiate, locatorul își rezervă dreptul de a înlocui autorulota rezervată cu un model din clasa similară sau superioară. Cazuri întemeiate ar putea constitui defecțiuni tehnice, accident, întârzieri neraportate de clienții anteriori, nelivrare vehicule de la fabrică în timp, întârzieri în înmatricularea/omologarea vehiculelor sau orice alte aspecte rezonabile care ar împiedica oferirea vehiculului inițial confirmat. În cazul ofertării unui vehicul superior ca și clasă/gamă/tarif se va menține tariful deja confirmat (fără suprataxa de tarif), iar chiriașul își dă acceptul implicit în acest sens. În cazul în care disponibilitatea de înlocuire, în cazuri întemeiate, este pentru un vehicul de categorie inferioară ca și clasă/gamă/tarif, chiriașul are opțiunea de a refuza mutarea și rezilia contractul și solicita returnarea sumelor achitate. În cazul acceptului unui vehicul din gama inferioară diferența de tarif se va returna chiriașului”.

Acest caz este în atenția Protecției Consumatorilor, după cum ne-a confirmat, în data de 25 august, șeful Comisariatului Regional pentru Protecția Consumatorilor Brașov, Sorin Susanu. Astăzi, am încercat să aflăm de la el în ce stadiu se află verificările, dar nu a putut fi contactat.

 

 


Loading...

loading...

Comentarii  

Raoke Kaka
0 #1 Raoke Kaka 29-08-2019 16:25
Susanu iar nu-i la muncă, licheaua dreaqu!? Pe ăsta cine l-a pus pe funcție? Al cărui partid este membru!?
Acum despre litigiul cu pricina: șoldovenii au fost anunțați că acel contract nu mai este valabil? Începând cu măcar o zi înainte de cele zece specificate în contract pentru vărsarea garanției? Că trebuiau să fie anunțați ca să nu mai facă deplasarea. Că așa-i firesc și normal.
Și ce găselniță mai este aia „cazuri întemeiate”? Vreo inovație? Că eu nu am auzit. Am auzit de „forță majoră”. Da, de așa ceva am auzit. Dar nu „cazuri întemeiate”.
Citat | Raportează către un administrator

Adaugă comentariu


ATENŢIE
Dacă te înregistrezi pe mytex.ro, comentariile tale vor fi publicate automat și chiar poți scrie propriile articole!
Sau folosește o adresă de mail validă pentru publicare automată după 3 comentarii aprobate.



 
USR

Meteo

 
MyTex - Stiri Online Brasov

Poza zilei

 
Comprest - Colecteaza Separat!

Citește ziarul

Radio TexFm


Curs BNR

Ma, 24 Noi 2020
Euro   Euro   EUR   4.8703   Scădere
Dolarul american   Dolarul american   USD   4.0980   Scădere
Lira sterlină   Lira sterlină   GBP   5.4738   Scădere
Francul elveţian   Francul elveţian   CHF   4.4902   Scădere
Leul moldovenesc   Leul moldovenesc   MDL   0.2380   Scădere
Dolarul canadian   Dolarul canadian   CAD   3.1440   Creștere
Leva bulgărească   Leva bulgărească   BGN   2.4901   Scădere
Forinţi maghiari   Forinţi maghiari   HUF   134.8700   Scădere
Coronavirus Preturi Nesimtite
Acesta este spatiul pentru reclama ta!

Consideraţi că teste rapide antigen pentru diagnosticul COVID-19 ar trebui vândute în farmacii?

Campanii Publicitare Outdoor

Cele mai citite

                   
Noutăți
 


Abonează-te la newsletter