Jucătorii sunt disperați la FC BrașovMiercuri, 05 Octombrie 2022 Jucătorii sunt disperați la FC Brașov.
Pe lângă faptul că sunt într-o situație delicată în clasament, locul 14, cu 9...
Averea primarului BrașovuluiMarți, 04 Octombrie 2022 Averea primarului Brașovului.
Averile declarate de aleșii în funcții publice au fost întotdeauna subiect de discuție,...
Brașovul caută investitori la MünchenMiercuri, 05 Octombrie 2022 Brașovul caută investitori la München.
Orașul nostru va avea propriul stand, situat lângă cel al României. Va prezenta...
O studentă din BRAȘOV e MISS SUPERTALENT!Marți, 04 Octombrie 2022
„Felicitări, România. Alexandra Stroe este învingătoarea concursului Miss SuperTalent of the World, ediția a 14-a”,...
Asociația Pro Infrastructura (API) a estimat că cele două tuneluri de pe tronsonul CFR Apața - Cața al liniei Brașov - Sighișoara vor fi gata în 2028.
Cele mai dificile puncte în proiect sunt cele două tuneluri mari, de 5 km (Homorod) și 7 km (Ormeniș), a menționat clubferoviar.ro.
Potrivit API, contractele au fost semnate în 5 martie și 22 septembrie 2020 cu asocierea RailWorks condusă de Alstom, cu lucrările civile realizate de Aktor, Arcada și Euroconstruct, cu 4 ani de execuție și 5 de garanție.
Primele două mașini de forat tunel (TBM) erau așteptate de anul trecut, dar termenul actual este iunie 2022, cu începerea forării în septembrie.
„Momentul începerii forajelor la tunelul lung de 7 km (Ormeniș) și viteza de forare ne vor da o estimare destul de bună a finalizării proiectului. O estimare plauzibilă este de trei ani pentru foraj și doi ani pentru suprastructură, ceea ce ne duce deja în 2028”, au punctat cei de la API.
Vor fi, probabil, gata mileniul asta. In schimb, citeam ceva mai neplacut, parca la bezebea, ca putorile parazite ceferiste vor primi o marire de salariu de 10%!!! PLUS BONURI DE MASA. Trai pe vatrai ca putoare bugetara.
Sa analizam o alta chestie: DE CE BONURI??? Aceste nu se dau decat firmelor fara datorii??? OR CFR-UL ARE DATORII MAI MULTE DECAT ARE CAPRA RAIE.
Comentarii
Sa analizam o alta chestie: DE CE BONURI??? Aceste nu se dau decat firmelor fara datorii??? OR CFR-UL ARE DATORII MAI MULTE DECAT ARE CAPRA RAIE.