Jucătorii sunt disperați la FC BrașovMiercuri, 05 Octombrie 2022 Jucătorii sunt disperați la FC Brașov.
Pe lângă faptul că sunt într-o situație delicată în clasament, locul 14, cu 9...
Averea primarului BrașovuluiMarți, 04 Octombrie 2022 Averea primarului Brașovului.
Averile declarate de aleșii în funcții publice au fost întotdeauna subiect de discuție,...
Brașovul caută investitori la MünchenMiercuri, 05 Octombrie 2022 Brașovul caută investitori la München.
Orașul nostru va avea propriul stand, situat lângă cel al României. Va prezenta...
O studentă din BRAȘOV e MISS SUPERTALENT!Marți, 04 Octombrie 2022
„Felicitări, România. Alexandra Stroe este învingătoarea concursului Miss SuperTalent of the World, ediția a 14-a”,...
Specialiştii Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri (DRDP) Braşov au enunțat ieri ideea realizării unui segment rutier în lungime de 5 km, care să pornească din Ocolitoarea Municipiului Braşov (în zona Centrului CATTIA) şi să se lege de tronsonul Braşov - Făgăraş din Autostrada A3, înainte de intrarea în Codlea, în zona în care se va construi legătura dintre A3 şi DN 1. Acest drum va intersecta DJ 103 C, prin intermediul căruia se asigură accesul la Aeroportul Braşov - Ghimbav, astfel că tranzitul spre terminalul AIBG se va realiza direct din şoseaua de centură a Braşovului, fără să mai afecteze traficul de pe DN 1.
Ulterior întâlnirii de lucru cu factorii de decizie din plan local şi judeţean pe tema analizării posibilităților de realizare a conexiunii rutiere (detalii: AEROPORTUL BRAŞOV. Conexiunea rutieră, încă o problemă (greu) de rezolvat). Tudor Alexandru Duțu, directorul DRDP Brașov, a prezentat pe pagina de Facebook a instituției punctul său de vedere despre acest proiect:
„Varianta de Ocolire a Brașovului va fi conectată direct la Aeroportul Internațional Ghimbav și viitoarele autostrăzi ce vor lega Brașovul de București, Sibiu și Bacău.
Astăzi am propus reprezentanților Consiliului Județean Brașov, Primăriei Brașov, Prefecturii Brașov dar și ai Primăriilor Ghimbav și Codlea construirea un drum de mare viteză de aproximativ 5,5 km. Acesta va avea 2 benzi pe sens si ar urma să funcționeze ca varianta de ocolitoare pentru localitatea Ghimbav dar va creea (sic!) și o legătură directă cu DN1 spre Codlea și se va lega de viitoarea autostradă Brașov – București. Consider că această investiție este oportuna având în vedere că în următorii ani vor fi necesare noi căi de comunicație care să deservească dezvoltarea zonei. Acest proiect are și sprijinul conducerii centrale a CNAIR SA care îl va sprijini prin identificarea finanțării necesare derulării proiectului.
Primul pas a fost facut!
4 ani este un termen optimist dar realizabil daca toti factorii implicati ne vor sustine!
Comentarii